Legendy Archeonu: strach stary i nowy


Wczoraj, 30 listopada, ma premierę książka Thomas Arnold "Legendy Archeonu: strach stary i nowy". Dzięki autorowi i wydawnictwu Vectra miałam okazję zdobyć książkę w przedsprzedaży w korzystnej cenie z dedykacją autora. Książka jest cudownie wydana. Okładka przyciąga nasz wzrok swym magicznym klimatem, a mapa w środku kusi by jak najszybciej zapoznać się z tajemniczym światem. Na razie tylko przeczytałam fragment, ale już nie mogę się doczekać kiedy, znajdę czas by zagłębić się w ten cudowny świat. A tym bardziej jestem ciekawa tej książki bo, to mój ukochany gatunek - fantasy😍


Opis:
Po ucieczce pierwszych ludzi z Terenów Centralnych i opanowaniu tych ziem przez olbrzymów, gigantów i niszczycieli, Archeon pozostawał przesiąknięty strachem, śmiercią oraz pierwotnym złem powołanym do życia przez Stwórców. Ku swej uciesze sprowadzali oni na świat kolejne monstra pustoszące lądy i oceany, a ich jedynym celem była chęć niszczenia tego, co już istniało. Pożoga i zagłada trwały setki lat, ale również i ta era, jak każda, miała swój początek oraz koniec, zapisując się w legendach.
Krew wsiąkła głęboko w ziemię, która na powrót przyjęła brunatną barwę, a rozkładające się ciała dały początek nowemu życiu. Strach uleciał i rozproszył się w powietrzu niczym dym z przygaszonej pochodni. W tym wszystkim jedynie Śmierć pozostała niezmienna. Cierpliwie czekała na odważnych, którzy postanowili wrócić i ponownie określić się mianem Archeonów – pierwotnej nacji zamieszkującej niegdyś Tereny Centralne.
źródło opisu: www.arw-vectra.pl


Komentarze

  1. To może być niezła pozycja. Myslę, że po świętach, kiedy będę mieć więcej czasu dam jej szansę. Na razie muszę uporać się z tym co mam, ale na fantasy zawsze znajdzie się miejsce c:

    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz